Известие

Collapse
No announcement yet.

чип и прочее

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от aex
    Поне според хартиените данни, на сайта на диджитал, 2.0 пак си върви по-добре от чипната 1.8 . При мене лично, без чип, много слаба идва като се натовари. Или поне на мен ми идва много слаба, а съм карал доста 2.0 и определено разликата не е малка.
    Tакае според диджитал ускорението е 9,0 от 0-100 (предполагам че изчисляват ускорението с някаква програма и залагат скоростите да се превключват на 7000 примерно това означава че с 1,8 ще трябва да смениш при разгона от 0-100) след чипа но на практика поради премахването на прекъсвача(8000) скоростите на 1,8 стават със същата дължина като на 2,0 и смея да твърдя че ускорението след качествен чип на 1,8 е еднакво с това на 2,0 само дето чипнатата 1,8 върви по добре в ниските. а и по техни данни след чипа 1,8 трябва да е 158к.с. но това се доказва само на динотест, другото е само приказки.
    А при сравнение на 2.0 и 1,8 сток без ремап 2,0 си навървява повече няма какво да се залъгваме.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от aex
      Поне според хартиените данни, на сайта на диджитал, 2.0 пак си върви по-добре от чипната 1.8 . При мене лично, без чип, много слаба идва като се натовари. Или поне на мен ми идва много слаба, а съм карал доста 2.0 и определено разликата не е малка.
      Tакае според диджитал ускорението е 9,0 от 0-100 (предполагам че изчисляват ускорението с някаква програма и залагат скоростите да се превключват на 7000 примерно това означава че с 1,8 ще трябва да смениш при разгона от 0-100) след чипа но на практика поради премахването на прекъсвача(8000) скоростите на 1,8 стават със същата дължина като на 2,0 и смея да твърдя че ускорението след качествен чип на 1,8 е еднакво с това на 2,0 само дето чипнатата 1,8 върви по добре в ниските. а и по техни данни след чипа 1,8 трябва да е 158к.с. но това се доказва само на динотест, другото е само приказки.
      А при сравнение на 2.0 и 1,8 сток без ремап 2,0 си навървява повече няма какво да се залъгваме.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #33
        Да и аз това имах предвид, че вървенето на 2.0 сравнено с 1.8 е по-добро . Според мене реално тези 144 коня звучат малко несериозно и по-скоро върви като за по-малко. И добро сравнение с друг италиянски мотор е 1.8 130 коня на Фиат купе, което няма да се учудя да се развъта даже по-лесно. Иначе Петко си беше мерил колата на дино след чипа на диджитал и данните бяха с 1 кон разлика и 3 нютона примерно. Тоест могат да се приемат за верни.
        Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark 1998

        Comment


        • #34
          Не съм забелязал да ми се развърта бавно мотора, даже напротив
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

          Comment


          • #35
            Малко късно видях темата ,но мога да споделя впечатления от чипната 156 2.0,миналата седмица КГБ ми смени софтуера и разлика има наистина , сега се развърта от 2300 оборота ,даже на пета има по добро ускорение от ниските .Не съм тествал максимална скорост , предполагам ,че ще е малко повече защото прекъсвача е на 7800.Не е като чипнат турбо дизел,но си е по добре от сток 2.0.На първа къса мивки , и после ми идват сфетофарите и трябва да спирам (тва в кръга на шегата) Трябва с колегата Новачев да ги замерим някой ден , ама ми дай от стероида дето си сипваш,баси от 95 октана как го направи 105

            Comment


            • #36
              За сверки винаги готов ама с тия жокери от КГБ май ще отнеса копана. А за стероидите трябва да видя какво мога да направя.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                чип-че

                Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
                колега осезаема ли е разликата с чипа щото аз отдавна се каня да е чипосвам а също и спортен филтър да и слагам но се чуда дали да е конус или реплейсмънт.колега krisol при теб как е .с какъв филтър си и има ли разлика между двата.мерси предварително за инфото
                ...начи....след чипосване, мощността се вдига яко, а разходът пада поне с 1 литър...но това при турбо дизелите...при безинките теоретично повече от 8-10 коня допълнителни не могат да се изсмучат, а и ефектът към намаляне на разхода не е така значителен...
                156-2.4-JTD-99;
                156-2.4-JTD-SW-01;

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Tinoto
                  Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
                  толкова ми гори колега но това е разход 90%извънградско до 120км без настъпване иначе като настъпя си гори сериозно-твоята колко гори с такъв режим на каране-или при теб такъв режим липсва с 80лв бензин съм минал 390км извънградско
                  8/100 извънградско при спокойно каране е ОК
                  от предния ти пост останах с впечатление, че градско гориш толкова
                  и затова ми стана интересно Поздрави
                  хора не знам какво е това 8 при спокойно каране верно мойто мпс е 1.4 но 8-9 гори с магистрално каране 150-190 имам само конус нищо др не е сменяно .. за сега
                  Alfa romeo 145

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от KirilSol
                    Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
                    чипа е около 300лв но в варна незнам каде могат да ти сложат.иначе другите колеги от варна са чипосани от колегите от софия KGB.те периодично идват в варна миналата седмица бяхя тук но уви не успях да е чипосам.мисля ще идват пак но незнам кога.пиши лично на KGB той ще ти каже ориентеровачно кога може да са тук.а някои ако знае кой чипосва в варна да свирка
                    то малко останаха колите без чип във Варна

                    цената е 300 лева и

                    ама трябва всичко по колата да ти е наред...за това ако имаш нещо за смяна по-добре преди това го оправи.

                    Пишете на Петко (KGB) човека е много точен и ще ви обясни...пък ако го поканите на плаж едва ли ще ви откаже

                    простата истина обаче е че при JTD стават чудеса след чипа...особено по-новите мотори
                    Напълно съгласна за ЖТД-то....моето го купих явно чипосано,защото няма как иначе да се обясни страхотното ускоряване,пушенето и най-вече вървежа на колата.
                    Човек който се занимава само с Алфи и кара само такива е сигурен че нещо е пипано...каза че вероятно е ровено из компютъра на колата и от там подава повече гориво което прави колата по-динамични и бърза.
                    В началото исках да намеря човек който да върне фабричните настройки,сега дори и не си помислям за това
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                    140 HP + Chip Tuning -> ex
                    Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                    Born to make me happy

                    Comment

                    Working...
                    X